Fredagsbladet nr 24 – 04.03.2022

Bilde: anishikiya @ Pixabay

Påminnelse om foreldremøte tirsdag 8.mars kl 18:00-20:00

Den første timen blir felles med oppmøte i gymsalen, og det blir anledning til å oppleve en smakebit av steinerpedagogikken i praksis. De tre mulige fagene man kan oppleve er formtegning, kunst & håntverk og eurytmi.

Ytterligere informasjon er sendt ut på SMS og melding (med e-postkopi i iSkole)

Manglende mottak av Fredagsbladet

Det har kommet oss for øret at ikke alle mottar Fredagsbladet. Fredagsbladet er skolens ukentlige nyhetsbrev og sendes ut på slutten av hver uke. Når Fredagsbladets faste redaktør er på jobb, blir Fredagsbladet sendt ut via tjenesten MailChimp. Ved vikariat, slik som denne uken, sendes Fredagsbladet ut som innlegg på skolens nettside. Da kan du IKKE abonnere på Fredagsbladet, men må fysisk besøke skolens nettside for å finne nyhetsbrevet. Uansett hvilket av metodene som brukes for å få ut Fredagsbladet til dere foreldre/foresatte, så vil siste utgave være tilgjengelig på nettsiden. Ved å gå til menyen «Om oss» og deretter velge «Fredagsbladet», vil du finne alle tidligere og aktuelle utgivelser.

Ved å finne en tidligere utgivelse som har vært utgitt via MailChimp, så kan du klikke på lenken til utgivelsen og øverst i venstre hjørne klikke på «Subscribe», for å starte abonnement på Fredagsbladene som utgis via MailChimp. Grunnet tekniske utfordringer er det dessverre ikke mulig å utgi Fredagsbladet via MailChimp når Fredagsbladets redaktør ikke er tilgengelig, og tidligere redaktør må vikariere.

Barneskolen på skøytebanen

Fredag 4.mars dro barneskolen (1.-6.klasse) til Ski Ishall for å leke og ha det gøy på isen. En velfortjent pause i skolearbeidet etter en brå oppstart etter vinterferien. Undertegnede var selv ikke til stede, men rapporter fra elever og lærere tilsier at de hadde en topp stund i Ski Ishall og storkoste seg.

Vi kan nok trygt si at bildene taler i grunnen for seg selv: